niedziela, 11 września 2011

Sen.



Co ja umiem robic najlepiej? Spać! jestem prawdziwym fachowcem - nikt ze mną nie może porównać!!!

Najwspanialsze, co może spotkać człowieka w życiu, to SEN! Kiedyś myślałem, że do człowieka należy tylko jego przeszłość, a wszystko inne można mu odebrać lub ukraść… Ze mną raz już było tak: maiłem bardzo szczęśliwy okres w życiu i nawet wspomnienia z tego okresu dawali mi siłę w trudnych chwilach… ale przyszedł jeden „dobry“ człowiek i opowiedział mi, jakby niechcący, jakby przypadkiem, co się działało tak na prawdę: że ktoś tam myślał inaczej, drugi odbierał moje zachowanie inaczej, trzeci, jak mnie nie było, zachowywał się całkiem inaczej, czwarty chciał, żeby było inaczej i starał się o to… no i nie zostało u mnie już wspomnień od tamtego okresu szczęśliwego… odebrano mi kawałek przeszłości… i to jaki kawałek? SZCZĘŚLIWY!!!
Potem już zrozumiałem: jedyne, czego nie można odebrać człowiekowi, to SEN! Więc wszystkie moje bogatstwa, wszystkie moje skarby (i mam ich wiele) schowałem do swoich SNÓW!
SEN to moje ukrycie i moje hobby!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz